پاورپوینت ابزارهای مدیریت و بهبود کیفیت
پاورپوینت ابزارهای مدیریت و بهبود کیفیت

پاورپوینت ابزارهای مدیریت و بهبود کیفیت

شامل 66 اسلاید و درقالب پاورپوینت و قابل ویرایش

فهرست برخی از مطالب:

بهبود مداوم کیفیت

کنترل آماری فرایند

بهترین روشهای فعلی


بخشی از متن پاورپوینت:

حالت تحت کنترل بودن فرایند، حالت طبیعی یک فرایند تولید نیست. بلکه یک دستاورد است که باید با تلاش و کوشش مداوم، واز طریق از بین بردن تک تک علل متغیرهای فرایند به آن دست یافت.

ادواردز دمینگ


بهبود مداوم کیفیت

تعاریف:

  • مشتري خارجي (خارج از دستگاه): مشتري يا كاربر اطلاعات كه خارج از سازمان ميباشد.
  • مشتري داخلي: شخص و يا بخش ديگر از همان سازمان كه اطلاعات را دريافت و استفاده مي كند.
  • توانایی اندازهگيري: ميانگين توان دوم خطاي فرآيند اندازهگيري نسبت به خطاي كل مورد نظر کوچک است.
  • پايداري فرآيند: وضعیتی كه تغييرات فرآيند به طور كل شامل مؤلفههاي تصادفي است.
  • توانایی فرآيند: تغييرات تصادفي یک فرآيند پايدار كه از مقتضیات و پارامتر های مورد نظر مشتری و از حدود ان تغییرات كوچكتر و کمتر است.
فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

ابزارهای مدیریت و بهبود کیفیت_1701064233_63948_7162_1793.zip2.02 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 25,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت