پاورپوینت تجارت، فروشگاه ، بازار و حراجی های الکترونيکي
پاورپوینت تجارت، فروشگاه ، بازار و حراجی های الکترونيکي

پاورپوینت تجارت، فروشگاه ، بازار و حراجی های الکترونيکي

شامل 55 اسلاید درقالب پاورپوینت و قابل ویرایش

فهرست برخی از مطالب:

مفاهيم اوليه تجارت

برخی از الزامات تجارت

تعريف تجارت الکترونيکي
(
Electronic Commerce)

تعريف کسب وکار الکترونيکي
(
Electronic Business)

رویکردهای تجارت الکترونيک

و... .

بخشی از متن فایل پاورپوینت:

مفاهيم اوليه تجارت

  • مشتري(Customer): فردي حقیقی یا حقوقی که کالا، خدمات يا اطلاعات را از فروشنده مي‌گيرد و به ازاي آن پول مي‌دهد.
  • مصرف‌کننده (Consumer): فردي حقیقی یا حقوقی که کالا، خدمات يا اطلاعات را از فروشنده
    خريداري کرده در توليد کالاي ديگر استفاده مي‌کند.
  • فروشنده(Seller): فردي حقیقی یا حقوقی که کالا، خدمات يا اطلاعات را به خريدار ارائه کرده و به ازاي آن پول دريافت مي‌کند.
  • واسطه(Broker): فردي حقیقی یا حقوقی که کالا، خدمات يا اطلاعات را از فروشنده
    خريداري کرده به خريدار مي‌فروشد و به ازاي آن پول دريافت مي‌کند.
  • معامله(Transaction): هر گونه تبادل کالا، خدمات يا اطلاعات را معامله مي‌گويند.
  • تجارت( Commerceيا Business): هر معامله‌اي که به پول ختم شود.
  • کالا(Goods): چيزي ملموس که در معامله قابل تبادل باشد.
فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

تجارت، فروشگاه ، بازار و حراجی های الکترونيکي_1698659967_63623_7162_1067.zip0.24 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 25,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت