پاورپوینت بررسی تیپ های شخصیتی مشتریان و رفتار فروشندگان
پاورپوینت بررسی تیپ های شخصیتی مشتریان و رفتار فروشندگان

پاورپوینت بررسی تیپ های شخصیتی مشتریان و رفتار فروشندگان

شامل 8 اسلاید درقالب پاورپوینت و قابل ویرایش

فهرست برخی از مطالب:

ضمیر بازار - ضمیر بازار یاب ها - ضمیر مصرف کنندگان

تیپ های نه گانه را می توان به سه تیپ « حرکتی » ، « احساسی » و « ذهنی » تقسیم بندی کرد .

ضمیر ناخود آگاه مصرف کننده



بخشی از متن فایل پاورپوینت:

ضمیر بازار - ضمیر بازار یاب ها - ضمیر مصرف کنندگان

« ضمیر بازار » تازه ترین واژه در حوزه بازاریابی است که در ایران به تازگی مورد توجه

قرار گرفته است .

واژه ای که حاصل مطالعات بین رشته ای در حوزه « بازاریابی » و « روان شناسی » است .

بازاریابی و روان شناسی

بازاریابی با سه کلمه « شناسایی » ، « شناساندن » و « رضایت » قابل تعریف است . برای توفیق

در فرآیند شناساندن ، قدرت ارتباط فروشنده مهم است . ارتباط شایسته و موثر با بهره وری

از روان شناسی ارتباط با مشتریان میسر می شود .

روانشناسی عبارت است از : مطالعه علمی رفتار و فرآیندهای ذهنی .

ضروری است تاکید شود روان شناسی افزون بر مطالعه مشکلاتی نظیر افسردگی ، اضطراب ،

وسواس ، اختلالات خوردن که جنبه های منفی رفتار متمرکز است ، با جنبه های مثبت رفتار

نیز سروکار دارد . جنبشی که امروزه به جنبش روان شناسی مثبت نگر از آن نام می برند

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

بررسی تیپ های شخصیتی مشتریان و رفتار فروشندگان _1698649737_63598_7162_1085.zip0.12 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 10,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت