پاورپوینت اقلام مربوط بهای تمام شده و نقش آن در تصمیم گیری مدیران
شامل 34 اسلاید درقالب پاورپوینت و قابل ویرایش
فهرست برخی از مطالب:
ویژگیهای کیفی اطلاعات حسابداری
نقش اقلام بهای تمام شده در تصمیم گیری
اقلام مربوط بهای تمام شده
رویکردهای تصمیم گیری مدیران
مثال در رابطه با نحوه استفاده از اقلام تفاضلی در تصمیم گیری
و... .
بخشی از متن فایل پاورپوینت:
ویژگیهای کیفی اطلاعات حسابداری
یکی از عوامل مهم عدم استفاده از اطلاعات حسابداری توسط مدیران این است که اطلاعات کیفیت لازم را ندارند. بر اساس یافته های تحقیقی،اگر اطلاعات حسابداری دارای کیفیت لازم باشد،مدیریت در تصمیم گیریهای خود از آنها استفاده می کند. البته همه ویژگیهای کیفی اطلاعات حسابداری به یک اندازه بر استفاده از حسابداری مدیریت موثر واقع نمی شوند.
ویژگیهای کیفی اطلاعات عبارت است از صفت و کیفیتی از اطلاعات حسابداری که مفید بودن و اثر بخشی ان را افزایش می دهد.
ویژگیهای کیفی خصوصیاتی هستند که اطلاعات فراهم شده در گزارشات را برای استفاده کنندگان،قابل استفاده می سازند. ویژگیهای کیفی اطلاعات به شرح زیر می باشند:
- مربوط بودن
- صحت اطلاعات
- کامل بودن اطلاعات
- به موقع بودن اطلاعات
اقلام مربوط بهای تمام شده و نقش آن در تصمیم گیری مدیران_1698649191_63595_7162_1953.zip0.46 MB |