پاورپوینت رسانه و روابط عمومی سازمانها
شامل 24 اسلاید درقالب پاورپوینت و قابل ویرایش
فهرست برخی از مطالب:
تعریف رسانه:
ارتباطات communications
الگوی ارتباط communication pattern
فرستنده ، گیرنده ، پیام
رسانه و دریافت
درک وعکس العمل
انواع رسانه ها وتبلیغات در روابط عمومی
انواع رسانه ها وتبلیغات در روابط عمومی(ادامه)
وظایف و کارکردهای روابط عمومی
چرا رسانه ها برای روابط عمومی ها اهمیت دارند؟
دو نگرش در مورد تعامل روابط عمومي ها و رسانه ها
اهداف و منافع متقابل روابط عمومی ها و رسانه ها در نگرش دوم:
كاركرد برخي از رسانه ها
و... .
بخشی از متن فایل پاورپوینت:
تعریف رسانه:
رسانه در لغت اسم آلت از مصدر *رسانیدن* و به معنای وسیله رسانیدن و در اصطلاح علوم ارتباطات اجتماعی مقصود از رسانه وسیله رسانیدن پیام از پیام دهنده به پیام گیرنده است .
برای درک بهتر مفهوم رسانه ، باید مفاهیم ارتباط(فرستنده ، گیرنده ،
پیام ، دریافت ، درک و عکس العمل ) ، تبلیغات و روابط عمومی نیز مورد اشاره و بحث قرار گیرد تا جایگاه و نقش رسانه در هر مقوله شناسایی گردد.
رسانه وروابط عمومی سازمان ها_1693739080_62652_7162_1137.zip0.99 MB |