پاورپوینت آداب نزاکت در مهمانی ها
شامل 21 اسلاید درقالب پاورپوینت و قابل ویرایش
فهرست برخی از مطالب:
آداب معاشرت شركت در جلسات و مناسبتهاي اداري
- وقت شناس بودن
- سلام كردن
- آداب نشستن
معرفي افراد
- توجه به طرف مقابل
- پشت نكردن به دیگری
- خیره نشدن به دیگران
- بلند صحبت نكردن
- صحبت كردن به موقع
- صحبت درگوشى (نجوا)
- فخر فروشي نكنيد.
- رعايت فاصله با شخص مقابل
آداب استفاده از تلفن همراه
- سیگار نكشیدن
- بهداشت شخصی
- زمان پایان میهمانی
بخشی از متن فایل پاورپوینت:
مقدمه
دنیای امروز ، دنیای ارتباطات است و به همین دلیل مبادی آداب بودن و با نزاکت بودن در درجه اول اهمیت قرار دارد. خوش رفتاری نـزد همه کس ارزشمـند اسـت و به انسان جذابـیت و آراستگی مـی بخشد. مدیـران ، امـروزه بیــش از هر وقـت دیگـری رعایـت نزاکـت در محل کـار را ارج می نهند . تاثیرگذاری روی افراد، موضوع مهمی است، زیرا یادآوریهای بعدی را به وجود میآورد. تاثیر خوب گذاشتن اولیه، نشانه احترام است ونخستین و شاید تنها فرصت مناسبی است كه به افراد بگوییم ما چگونه انسانی هستیم. برای نشان دادن شخصیتی با وقار و احترام برانگیز ازخود و جلب توجه و احترام دیگران، باید حرکات و رفتارهای مناسبی داشته باشیم؛
آداب نزاکت در مهمانی ها_1693737976_62644_7162_1896.zip10.60 MB |