پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت adidas
شامل 25 اسلاید درقالب پاورپوینت و قابل ویرایش
فهرست برخی از مطالب:
تاریخچه ی آدیداس:
حوزه فعالیت آدیداس:
محصولات آدیداس:
برخی محصولات آدیداس:
برخی محصولات آدیداس:
امور مالی آدیداس:
زیر مجموعه ها و شرکای آدیداس:
برندهای آدیداس:
جایگاه مردم در آدیداس:
چشم انداز آدیداس:
بیانیه ماموریت آدیداس:
استراتژی های آدیداس:
استراتژی ادغام؟؟؟؟؟
ماتریس BCG:
ماتریس CPM:
ماتریس IFE:
ماتریس EFE:
ماتریس SWOT:
اثر بحران اقتصادی بر فعالیت آدیداس:
بخشی از متن فایل پاورپوینت:
تاریخچه ی آدیداس:
در سال 1920 دو برادر به نام هاي آدولف و رودولف داسلر در شهر «هرزوگن راخ» در نزديكي نورنبرگ كارخانه برادران داسلر را تاسيس كردند.
پس از استقبال خوب و شناخته شدن محصولات او، آدولف به فكر ثبت شركت و پیدا كردن نامی برای محصولات خود افتاد. چون خانواده و دوستان، او را آدی صدا میزدند او از کلمه آدی و 3 حرف از نام فامیلی خود استفاده کرد و نام آدیداس را برای شرکت و محصولات خود برگزید.
چندی بعد او به فكر گسترش شركت خود افتاد و محصولات خود را فقط به ارایه كفش ورزشی محدود نكرد. لباس ها و گرمكن های ورزشی نیز به محصولات آدیداس اضافه شدند. سپس آدیداس تجهیزات ورزشی مانند توپ و راکت را نیز تولید کرد.
مدیریت استراتژیک در شرکت adidas_1685190407_61313_7162_1621.zip1.34 MB |