پاورپوینت استراتژی بازار یابی برای مرحله بلوغ و افول بازار
پاورپوینت استراتژی بازار یابی برای مرحله بلوغ و افول بازار

پاورپوینت استراتژی بازار یابی برای مرحله بلوغ و افول بازار

شامل 53 اسلاید و درقالب پاورپوینت و قابل ویرایش

فهرست برخی از مطالب:

چالشهای استراتژیک بررسی شده

چالش هاي موجود در بازارهاي در حال افول

تكان شديد:انتقال از مرحله رشد بازار به مرحله بلوغ بازار
مشخصات دوره انتقال

دام هاي استراتژيك موجود در مسير انتقال

و... .


بخشی از متن پاورپوینت:

چالشهای استراتژیک بررسی شده

  • بسياري از مديران؛ به ويژه مديران بازاريابي؛ تمام ذهن خود را مشغول رشد شركت كرده اند. آنها معمولاً بر افزايش سالانه در حجم فروش يا سهم بازار يا هر دو تاكيد مي كنند. اما بزرگ ترين چالش فراوري بسياري از مديران در كشورهاي توسعه يافته در سال هاي آينده؛ پول در آوردن در بازارهايي است كه اگر رشد هم بكنند، كُند رشد مي كنند . بيش تر بازارهاي محصول موجود در ان كشورها در مراحل بلوغ يا افول از چرخه حيات خود مي باشند و از آن جا كه نرخ هاي شتابان تغييرات اجتماعي و تكنولوژيكي موجب كوتاه تر شدن چرخه هاي حيات محصولات مي شوند؛ نوآوري هاي امروز بازارهاي در حال رشد را به سرعت به سمت بلوغ و نهايتاً به سوي پيروي و افول سوق مي دهند.
  • شركت هايي كه مي توانند از تكان هاي شديد صنعت جان سالم به در برند با كُند شدن رشد بازار با چالش هاي جديدي مواجه مي شوند. همين كه يك بازار بالغ مي شود، حجم كل فروش با ثبات مي شود، و خريداراني كه به قصد تعويض خريد مي كنند در مقايسه با خريداراني كه براي اولين بار اقدام به خريد يك محصول مي كنند، بخش بيش تري از آن حجم فروش را ايجاد مي كنند. بنابراين، يك هدف بازاريابي اصلي تمام رقبايي كه در بازارهاي بالغ فعاليت دارند اين است كه مشتريان فعلي خود را حفظ كنند تا بتوانند يك مزيت رقابتي مهم را كه به تداوم رضايت و وفاداري آن مشتريان كمك مي كند، حفظ كنند.
فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

استراتژی بازار یابی برای مرحله بلوغ و افول بازار_1701065507_63953_7162_1011.zip3.37 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 25,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت