پاورپوینت وظايف و نقشهاي سرپرستي
پاورپوینت وظايف و نقشهاي سرپرستي

پاورپوینت وظايف و نقشهاي سرپرستي

شامل 29 اسلاید درقالب پاورپوینت و قابل ویرایش

فهرست برخی از مطالب:

  1. مفهوم سرپرست و سرپرستي
  2. نقش و جايگاه سرپرست
  3. مسئوليتهاي سرپرست
  4. ويژگي هاي کار سرپرست
  5. ويژگي هاي ارتباطي سرپرست
  6. وظايف سرپرست
  7. مهارتهاي ضروري براي سرپرست
  8. عوامل تاثيرگذار بر توقعات افراد
  9. اصول ايجاد رابطه خوب با ديگران
  10. روشهاي شناسايي و حل مشکل
  11. ويژگي هاي يک سرپرست موفق
  12. شيوه هاي بهبود روش کار در سازمانها
  13. نقش روابط انساني در بهبود روش کار
  14. اصول اساسي مديريت


بخشی از متن فایل پاورپوینت:

مفهوم سرپرست و سرپرستي

رده هاي مختلف مديريت در هر سازمان به نوعي سرپرستي عده اي را بر عهده دارند. به معنايي ديگر تمام افرادي که اقتدار دارند و کار ديگران را کنترل مي کنند، بدون توجه به بالا و پايين بودن موقعيت آنها در سلسله مراتب قدرت در سازمان سرپرست شناخته مي شود و رسماً بر کار ديگران نظارت مي کنند. براي ارائه تعريف سرپرست و تعيين جايگاه او ابتدا بايد رده هاي مختلف مديريت در سازمان مورد بررسي قرار گيرد تا موقعيت سرپرستان در سازمان روشن شود. در يک سازمان بطور کلي سه رده (سطح) مديريتي وجود دارد:

  1. رده مديران عملياتي
  2. رده مديران مياني
  3. رده مديران عالي (ارشد) سازمان


مفهوم سرپرست و سرپرستي

سرپرست يک مدير اجرايي يا عملياتي است که هدايت و رهبري مستقيم عده اي از کارکنان را برعهده دارد.

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

وظايف و نقشهاي سرپرستي_1698647397_63573_7162_1479.zip0.07 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 20,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت