پاورپوینت مشتري مداري ؛ رضايتمندي ؛ رضايت مشتري ؛ ارباب رجوع
پاورپوینت مشتري مداري ؛ رضايتمندي ؛ رضايت مشتري ؛ ارباب رجوع

پاورپوینت مشتري مداري ؛ رضايتمندي ؛ رضايت مشتري ؛ ارباب رجوع

شامل123 اسلاید درقالب پاورپوینت و قابل ویرایش

فهرست برخی از مطالب:

مشتري‌نداري

سازمان من را ببين !

راهكار را يافتم اما. . .

چي مي‌خواست چي شد

چرخه برنامه ريزي، اجرا، ارزيابي، اصلاح

تفريق ارباب رجوع

بدو بيا حراجش كردم، نصف قيمت!

انتخاب عادلانه

اثر انگشت

يكدل و يكصدا به پيش!
تعارض؛ هماهنگي؛ اختلاف؛ گروه؛ كار تيمي

هر كه بامش بيش برفش كمتر!
ساختار سازماني؛ نمودار سازماني؛

آرمان ما چيست؟

هر حركتي نيازمند مقصد است

و... .


بخشی از متن فایل پاورپوینت:

مشتري‌نداري !
مشتري مداري ؛ رضايتمندي ؛ رضايت مشتري ؛ ارباب رجوع

مشتري مداري و جلب و افزايش رضايت آنان يكي از اهداف مهم سازمانهاي خدماتي است كه گاه براي آن اهداف استراتژيك نيز تدوين مي كنند. چنانچه اقدامات و راهكارهاي در نظر گرفته شده به صورت غير كارشناسي و تحليل هاي لازم انجام نشود، نتيجه آن مي شود كه مي بينيد. به نظر مي رسد كه نه تنها رضايت حاصل نگرديده كه باعث افزايش نارضايتي و تبليغات منفي نيز شده است.

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

مشتري مداري ؛ رضايتمندي ؛ رضايت مشتري ؛ ارباب رجوع _1685347505_61388_7162_1885.zip1.78 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 35,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت