پاورپوینت مديــريت بازار و بازاريـابي
پاورپوینت مديــريت بازار و بازاريـابي

پاورپوینت مديــريت بازار و بازاريـابي

شامل 27 اسلاید درقالب پاورپوینت و قابل ویرایش

فهرست برخی از مطالب:

تعاريف بازار يابي

لزوم برنامه ریزی در بازاریابی

تصمیمات عمده مدیران بازار یابی در مورد محصول
عوامل اصلی موثردر تصمیم گیری، در مورد قیمت

تعريف تحقيقات بازاريابي

فرآيند تحقيقات بازار يابي

انواع تحقيقات بازاريابي

و... .



بخشی از متن فایل پاورپوینت:

تعاريف بازار يابي

  • بازار يابي يعني انجام فعاليتهائي مثل خريد و فروش كالا، حمل و نقل و انبار كردن.


  • بازاريابي به مجموعه اي از فعاليتهاي بازرگاني اطلاق مي شودكه، جريان كالاها و خدمات را از توليد كننده تا مصرف كننده يا استفاده كننده نهائي آن هدايت مي كند.
  • بازار يابي عبارتست از فرايندي كه طي آن افراد و گروهها از طريق توليد و مبادله كالا و فايده با ديگران ، خواسته ها ونيازهاي خود را تامين مي كنند.
  • تعريف بازار يابي دربازرگاني پيشرفته به معني طيف وسيعي از فعاليتهاي تحقيقاتي ، طراحي، تداركات ، توليد ، بيمه ، كنترل كيفيت ، انبارداري وآماده سازي براي مصرف،تعيين قيمت ، تعيين عوامل فروش ، شناسائي مشتري ، بسته بندي ، فروش و خدمات پس از فروش است؛ بطوريكه توزيع وانتقال كالا به مصرف كنندگان دور و نزديك را تسهيل نمايد.
فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

مديــريت بازار و بازاريـابي_1684392899_61121_7162_1026.zip0.05 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 15,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت