تحقیق باموضوع مدیریت سازمان
تحقیق باموضوع مدیریت سازمان

توضیحات:

تحقیق باموضوع مدیریت سازمان

84صفحه قالب ورد قابل ویرایش

بخشی ازمتن:

-11 شناسايي خطر

چطور يك سازمان مي تواند دقت و پاسخگويي در اسرع وقت به نيازهاي و تقاضاهاي بازار را افزايش دهد و در همان زمان مظهر خطر و ريسك اقتصادي مربوط به درگيريها و گرفتارهاي قابل توجه لازم جهت توليدات جديد و دوباره طراحي شده را كاهش دهد. خطرات از موارد زري ناشي مي شود:

  1. توليداتي كه هستند الف) خيلي پيچيده، ب) درگير با تكنولوژي بالا، مواد زياد و فرآيندهاي مربوط به ابداعات و پيشرفتهاي در حال توسعه، ج) توليد كننده زياد (يك موضوع مديريتي حلقه توليد و د) ديگر مصرف كنندگان زياد و روشهاي كاربرئ متنوع مسئله مديريتي رابطه مشتري).
  2. توليداتي كه قبلاً صرفاً «سخت افزلر» بوده اند و هم اكنون يك ابزار الكترونيكي را در بر مي گيرد يا همراه دستگاه هاي مربوطه و اطلاعات ورودي به كامپيوتر توسط انسان برخي دستگاههاي كنترلي محدود «يا مانبتورهاي كوچك» امكانات برگشتي يا feedback را دارا مي باشد.

تطبيق الكترونيكها با توليدات قديمي باعث يك سري ويژگيهاي واقعي ارزشمند ممكن را بوجود مي آورد. اين نوع تقاضاها، اخيراً در تجارت عمومي و توليدات كامپيوتري ديده شده اند، اما آنها رشد روزافزون دارند.

  1. عرضه و ارائه و حمايت توليدات كه خيلي پيچيده است.
  2. حقيقتي كه (به طور خيلي مهمي) سازندة توليدات كه پيش مي روند و به صورت توليدات خيلي پيچيده درآيند.
  3. درست بر اساس تعداد افراد sheer، احتمال از دست دادن مجموعه هاي داده هاي كامپيوتر وجود دارد كه بزرگترين اقتصاد را براي برگرداندن سازمان ارائه خواهد داد. استفاده از اصول OFD اين خطر را كاهش مي دهد، خطري را كه ناديده گرفته خواهد شد. آن همچنين در همة مناطق درك يك سازمان كمك مي كند. آنچه از دانش مورد نياز جمع آوري شود و براي يك همكاري و مشاركت كلي اينجا هم در طراحي و ساخت) در تلاش مهندسي و طراحي روي يك توليد جديد، سهيم شود.

3-11 فرآيند هفت مرحله اي

اصول و روش QFD يك روش ساختاري جذب نيازهاي گفته شده و ناگفته تعدادي مشتري مختلف توليد مي باشد. به طور خاصي آن با يك فرآيند هفت مرحله اي دنبال مي كند.

  1. تعريف مشتريان توليد، به طور دقيق و روشن انتظاراتشان و در جائيكه آنها در سيكل دائمي توليد مي باشند.
  2. تجزيه و تحليل الف) پيشنهادات معني صنعت ب) گرايشات صنعتي از سه بعد كيفيتي: عادي، پيش بيني شده هيجان به خاطر بدست‌اوردن انتظارات مشتري. سه سطح كيفيت از مدل كانو Kano مي باشند و اينكه آنها چگونه مؤسسات وسايل كه براي كسب اطلاعات مشتري انتخاب مي كنند اين مدل مؤثر است يا نه. در محل مدل Kano بعداً بيشتر صحبت خواهيم كرد.
  3. اين وروديها را سازماندهي كنيم و آنها را در اولويت قرار دهيم. تأثير بازار الف و ب) در بند 2 كه در بالا بيان شد. از طريق تحقيق بازار و نفوذ (صداي مشتري و قسمت C در بند 2 بوسيله Verbatism) متمركز مي شوند.
  4. ترجمه و بركرداندن اين صداها به درون اهداف فني. اين مورد در صورتي است كه پلهاي QFD يك شكاف مهمي بين استفاده كنندة توليد و طراحان و سازندگان مي باشد. اين تمرين و كار بي نهايت مفيد يم باشد چون آن تكنولوژيهايي را ارائه مي دهد (طرح و مهندسان و متخصصان پردازشي) كه تلاشهاي توليد و طرح بيشترين مقدار را براي مشتري به همراه دارد و آنها از اهميت ناچيزي برخوردار مي باشند.
  5. استفاده از ترجمة اولية اهداف فني براي تعيين اينكه چگونه هركدام از انتظارات مشتري مي تواند به بهترين وجه برآورد شود. متخصصان مسئول و عهده دار اين وظيفه يعني مفهوم نشأت گرفته از مهندسي طراحي با داده هاي ورودي از مهندسي پردازش مي باشند. براي توسعة اين مفهوم توليد و استفادة نهايي از اين مفهوم نگهداري شده در ذهن در طول طراحي، از سهولت توليد و قبول فوري در بازار اطمينان حاصل شده است.

فهرست برخی ازمطالب:

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

مدیریت سازمان_1583515064_38542_7162_1525.zip0.04 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 25,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت