تحقیق باموضوع « عملكرد مديريت» در آموزشگاه پسرانه «ياوري»
تحقیق باموضوع  « عملكرد مديريت» در آموزشگاه پسرانه «ياوري»

توضیحات:

تحقیق باموضوع بيان سير تهيه گزارش از « عملكرد مديريت» در آموزشگاه پسرانه «ياوري»

36صفحه قالب ورد قابل ویرایش

بخشی ازمتن:

« تنها مقياس موفقيت، نسبت بين آنچه كه، بايد انجام ميداديم و آنچه كه بايد مي بوديم از يك طرف و كارهايي كه انجام داديم و موفقيت هايي كه كسب كرديم از طرف ديگر، مي باشد».

« راچ، جي، ولز»

فصل اول

وضعيت فيزيكي آموزشگاه

بنازم باغباني كه از هر شاخه ميسازد هزاران غنچه خندان و بر افلاك مينازد


ساختمان و محيط آموزشگاه :

اين آموزشگاه در سال 1374 تأسيس شده است. متراژ كل زمين 4532 متر مربع مي باشد فضاي اين آموزشگاه براي اجراء برنامه هاي ورزشي تا حدودي مناسب مي باشد. در بدو رود به محيط در سمت راست، قسمتي براي پاركينگ در نظر گرفته شده است و قسمت ديگر زمين فوتبال و بستكبال مي باشد. سرويس هاي بهداشتي در انتهاي آموزشگاه مي باشد آبخوري ديواري هم براي دانش آموزان در نظر گرفته شده در مقايسه با دوره راهنمايي كه آبخوري وجود ندارد.

فقط يكي از ديوارهاي آموزشگاه نقاشي شده است كه به نظر من بهتر است نقاشي هاي بيشتري كشيده بشود و يك محيط شاد را ايجاد كرد. از لحاظ فضاي سبز همانند دوره راهنمايي است و حتي بدتر در حاليكه دانش آموزان دوره ابتدايي به فضاي سبز بيشتر و گل و سبزه بيشتري نياز دارند، فقط آسفالتهاي سياه محيط را پوشيده است. محل ايستادن دانش آموزان براي مراسم صبحگاهي با رنگ سفيد نقطه گذاري شده است. براي ايجاد نظم در صفها.

- زمانيكه وارد ساختمان مي شويم در بدو ورود سمت راست اتاقي واقع شده به نام اتاق تربيتي و اتاق بهداشت، در روبرو دو دفتر ديده مي شود يك دفتر آموزشگاه دخترانه و ديگر دفتر پسرانه. چرا كه اين آموزشگاه هم شيفت دخترانه و هم پسرانه داردكه از هم مجزا هستند. تعدادي از كلاس ها در سمت چپ دفتر پسرانه قرار گرفته اند كه اين كلاسها عبارتند از : آمادگي بوستان، آمادگي گلستان، دوم رجايي، دوم باهنر، اول پاكنژاد، اول مطهري در ضمن اين آموزشگاه در دوره آمادگي نيز دانش آموز مي پذيرد.

آزمايشگاه وسالن امتحانات هم در طبقه اول واقع شده اند.

اما …

- اما وضعيت آزمايشگاه : امكانات و وسايل تا اندازه ايي وجود دارد اما كهنه هستند، محيط آزمايشگاه بزرگ است ويك ميز و تعدادي صندلي در نظر گرفته شده است اما وسايل نظم و تربيتي ندارند و به صورت پراكنده در هرجايي گذاشته شده اند. به گفته آقاي رشيدي از آزمايشگاه براي دروس علوم بيشتر استفاده مي شود اما معلمان آنچنان كه بايد و شايد استفاده نمي كنند. به نظر من معلمين علوم مي توانند از دانش آموزان بخواهند خود، خارج از آموزشگاه اشياء يا وسايلي كه مربوط به درس مي شود تهيه و به مدرسه بياورند و در آموزشگاه از آن استفاده شود مثلاً اگر درس در رابطه با انواع سنگ يا برگ گياه است مي توان اين كار را انجام داد و خلاقيت را در آنها پرورش داد.

در طبقه دوم، نماز خانه، آبدارخانه در كنار هم هستند تعدادي از كلاسها نيز از جمله كلاس دوم شهيد فهيمده كلاسهاي چهارم (مدني، طالقاني و بهشتي) ، كلاسهاي پنجم ( صدوقي و مفتح) و كلاسهاي سوم ( خاتمي، چمران) در اين طبقه واقع شده است. اين آموزشگاه همچنين داراي گارگاه IT و اتاق نور مي باشد اتاق نور با موكت فرض شده است و كلاسهاي قرآن در اين اتاق برگزار مي شود و داراي تلويزيون و ويدئو هم مي باشد.

فهرست برخی ازمطالب:

فصل اول

وضعيت فيزيكي آموزشگاه

فصل دوم

ساختار تشكيلاتي آموزشگاه

فصل سوم

گزارشي از شرح وظايف

و پست هاي سازماني

فصل چهارم

بيان سيرانجام امور مهم در مدرسه

فصل پنجم

بيان خلاقيت ها

فصل ششم

نقد آموزشگاه از لحاظ

امكانات و مديريت




فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

10_1583385404_38402_7162_1524.zip0.02 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 20,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت